Zamów taksówkę przez telefon:

+48 725 700 700

EVITY TAXI,
CHWILA I MIASTO
JEST TWOJE

EVITY Electric Taxi to doskonały sposób na poruszanie się po mieście. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

Jakie samochody znajdują się we flocie EVITY?

EVITY to w pełni elektryczne pojazdy marki Nissan Leaf II generacji.

Jak mogę zamówić taksówkę EVITY?

EVITY Electric Taxi można zamówić za pomocą aplikacji na telefon lub dzwoniąc pod podany numer telefonu. Można również podejść do auta stojącego na postoju i poprosić o kurs.

W jakich godzinach i kiedy mogę skorzystać z EVITY?

EVITY Electric Taxi jest dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Czy mogę przewozić w taksówce zwierzę?

Tak, można podróżować EVITY ze zwierzęciem.

Czy taksówka wyposażona jest w fotelik dla dziecka?

Tak, EVITY mają opcję udostępniania fotelika dla dziecka.

Czy mogę naładować baterię swojego telefonu podczas kursu?

Tak, można naładować baterię telefonu podczas jazdy taksówką EVITY.

Jakie metody płatności obowiązują w EVITY?

Za kurs EVITY możesz zapłacić kartą lub gotówką.

Czy mogę zamówić taksówkę na konkretną godzinę i dzień?

Tak, można zamówić taksówkę na dowolną godzinę i dzień, na przykład za pomocą aplikacji lub przez telefon.

Poznaj naszą flotę
icon icon